poniedziałek, 3 września 2012

Wiadomość ^^

Cześć Kochani !
Przepraszam , że nie dodawałam nowych rozdziałów.. Pewnie już zapomnieliście o co właściwie chodzi ,w opowiadaniu no , ale na pewno sobie przypomnicie ;*
Nie dodawałam nowych , ponieważ nie miałam czasu przez wakacje. Ciągle gdzieś wyjeżdżałam. W sumie miało być 30  komentarzy , ale już wam odpuszczę ; p
Teraz jak natchnie mnie wena , to napisze i to dłuuuuugi rozdział. ; )

Czytajcie opowiadanie i komentujcie ! Nawet nie wiecie jak mi się mordka cieszy jak piszecie , że jest świetne itd : ]] 

A tak przy okazji na twitterze zmieniłam nazwę i nazywam się teraz : @Juliaa_Official   ;D

2 komentarze:

  1. No nareszcie :-) nie mogłam sie doczekac ale mam nadzieje że będzie z Zaynem.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze że wróciłaś nie moge sie doczekac NN
    Ala

    OdpowiedzUsuń